lausnekretninebanner

Nedjelja, 08 Studeni 2020 15:28

Ana Hrnić o udruživanju TZ-a: Dubrovnik kao destinacija svakako podrazumijeva i šire područje

Piše:
Ana Hrnić o udruživanju TZ-a: Dubrovnik kao destinacija svakako podrazumijeva i šire područje Foto: dm/Dubrovnikpress.hr

Udruživanjem u klastere Turistička zajednica Grada Dubrovnika, nakon što taj način funkcioniranja turističkih zajednica, koji se inače već dugo najavljuje, u konačnici i zaživi, trebala bi biti pokretač brendiranja te boljeg pozicioniranja destinacije i njezinih sadržaja, ne samo Dubrovnika već i njezine okolice, odnosno Konavala, Župe dubrovačke i Dubrovačkog primorja, područja čiji bi turističke zajednice u budućem ustroju, zajedno s Dubrovnikom, trebale biti udružene u jedan klaster o čemu je za Dubrovnikpress.hr govorio i direktor županijske TZ Vladimir Bakić.

Direktorica Turističke zajednice Grada Dubrovnika Ana Hrnić mišljenja je kako bi takva udružena suradnja turističkih zajednica još više osnažila promidžbu i kvalitetu destinacije.

Konavle, Župa dubrovačka, Dubrovačko primorje, svako od tih područja svojevrsna je destinacija za turiste i svako od njih ima svoj ured turističke zajednice, ali i nedovoljan broj noćenja, a time i sredstva za jaču turističku promidžbu te razvoj i razradu projekata koji bi podigli kvalitetu tih destinacija.

Izmjenama Zakona o turističkim zajednicama i primicanju hrvatskog turizma, kao i strategijom razvoja turizma na području Dubrovačko – neretvanske županije, predviđeno je udruživanje turističkih zajednica u klastere. Doduše, to je udruživanje bilo moguće i u prijašnjem zakonu pa su turističke zajednice i prije surađivale, ističe direktorica TZ-a Grada Dubrovnika Ana Hrnić.

- Što se tiče suradnje TZ grada Dubrovnika sa susjednim TZ, mogu reći da je ona i do sada uspješno funkcionirala, a odredbe novog zakona još jasnije definiraju mogućnosti suradnje. - kazala je Hrnić, ističući veliki potencijal udruživanja gradske TZ s turističkim zajednicama dubrovačkog područja.

- Smatram da zaista postoji potencijal da kroz zajedničke projekte i aktivnosti s ostalim TZ iz našeg klastera, kojih bi TZ grada Dubrovnika bila nositelj, dodatno ojačamo i intenziviramo našu suradnju. Jasno je da je Dubrovnik brand, koji zapravo nosi i predstavlja cijelo naše područje, a ne samo područje Grada. Dubrovnik kao destinacija svakako podrazumijeva i šire područje, koje nam svojim sadržajima daje dodanu vrijednost, što u promociji možemo i trebamo jako dobro iskoristiti. Sve se to na neki način i do sada radilo, ali svakako smatram da postoji prostor za napredak. - rekla je direktorica gradske Turističke zajednice Ana Hrnić.

Udruživanje turističkih zajednica na području Dubrovačko – neretvanske županije zasigurno bi se intenziviralo da ga ne ometa korona čime je onemogućena ozbiljna rasprava o načinima udruživanja koje ima za cilj kroz promidžbu i brendiranje podignuti kvalitetu destinacije i njezin sadržaja kako u Dubrovniku, tako i njegovoj okolici.

fabrio250 2019

konavle 250

zupa 250

zupanija 250

oglasavanje 250x349 2019

dubrovackaplacabanner250px28042020