laus banner 2021 2

Četvrtak, 10 Prosinac 2020 19:44

Dosadio i Bogu i narodu, od jutra do mraka ovaj pikamer „trese pola grada”; ima li ikakvog reda u Dubrovniku?

Piše:

Već danima nad građanima, posebice onima najbližim gradilištu, traje tortura Texo gradnje kao izvođača radova na izgradnji nerazvrstane ceste ispod Nuncijate, odnosno između Tupova naselja i Nuncijate, a koja će voditi do privatnih zgrada investitora Dubrovnik gradnje. Naime, pikamer na tom gradilištu, uz povremene pauze, ne prestaje lupati od ranog jutra sve do mraka, kao da nitko i ništa u Dubrovniku ne postoji i ne treba živjeti dok investitor, odnosno izvođač radova ne završi tu cestu.

Bjesomučna buka okolnim stanarima je nepodnošljiva, a udaranje pikamera čuje se čak i u Lapadu. Snimka u prilogu napravljena je iz zgrade TUP – a, uživo to zvuči još gore, a kako je onima bliže gradilištu koji se i bude i objeduju i poslijepodne „odmaraju” uz ovu „muziku” teško je i zamisliti. Snimka, koju možete vidjeti u prilogu, nastala je u 16:10 sati, u vrijeme kada vrijedi, čini se već odavno zaboravljeni, „kućni red” od 14 do 17 sati.

Naravno da, kad je već dobio građevinsku dozvolu, investitor, odnosno izvođač radova treba radove i dovršiti, ali ovakvo bahato ponašanje i maltretiranje građana ne spada u „opis posla”. U biti za ovo nije kriv ni izvođač radova ni investitor, krivica leži na onima koji ovakvu torturu građana dopuštaju, odnosno na komunalnom odjelu Grada Dubrovnika. U redu, raditi se mora, a kad već mora, onda bi se moglo i odrediti koliko dnevno građani trebaju trpjeti ovu buku, a ne da to bude po volji izvođača radova i investitora, kojima se živo fućka što su dosadili i Bogu i narodu.

Inače, zanimljivo je i da će ova cesta koja vodi do privatnih građevina biti djelomično financirana gradskim novcem. Naime, investitor će po završetku izgradnje cestu prepustiti Gradu Dubrovniku, a Grad Dubrovnik umanjit će mu komunalnu naknadu do iznosa investicije u cestu koja će postati javna. Tako je i u drugim slučajevima, a nešto slično ugovoreno je i za cestu do tvrđave Imperijal na Srđu gdje je Grad trebao izgraditi cestu, pojedincima je to upitno, ali kada je riječ o drugim investitorima,a ne „golferima” onda je valjda sve OK.

Što se tiče samog investitora, vlasnik tvrtke Dubrovnik gradnja inače je Frederic Charles Hanrez.

Video sadržaj

fabrio250 2019

konavle 250

zupa 250

zupanija 250

oglasavanje 250x349 2019

dubrovackaplacabanner250px28042020