Nedjelja, 30 Lipanj 2024 19:13

INA NE ČEKA KONCESIJU GRADA ZA RAD CRPKE NA ORSANU, ALI ČEKA NEŠTO DRUGO

Piše:
Crpka Ine na Orsanu Crpka Ine na Orsanu Foto: JPA

Za otvaranje crpke za opskrbu plovila gorivom na Orsanu Ina ne čeka i ne treba koncesiju ili dozvolu za rad Grada Dubrovnika kako je pogrešno navedeno u pojedinim medijima. No, pumpa se, ističu iz Ine, ne može otvoriti dok se ne sanira šteta koju im je, kažu, počinio izvođač radova angažiran na rekonstrukciji Lapadske obale.

Iako je još proteklog tjedna na sjednici Vlade Ina dobila koncesiju za benzinsku crpku za plovila na Orsanu, sve da predstavnici Ine sutra s resornim Ministarstvom potpišu ugovor o koncesiji, pumpa na Orsanu ostat će zatvorena pa će građani, vlasnici plovila, kao i dio gospodarstvenika i dalje točiti gorivo u bidone.

Naime, iz Ine za Dubrovnikpress ističu kako je „za vrijeme rekonstrukcije obalnog područja, investitor, kojega je angažirao Grad Dubrovnik, oštetio opremu benzinske postaje te Ina čeka odobrenje Grada za sanaciju što je neophodno za početak rada”.

Radove na rekonstrukciji Lapadske obale izvodila je tvrtka Texo Molior u vlasništvu Antoana Kralja, koji se i kao jedan od troje vlasnika tvrtke Gravosa Gardens sprema graditi stanove na negdašnjim parcelama Dubrovkinje poviše Porezne uprave.

Iz Ine inače nisu odgovorili jesu li protiv izvođača radova, tvrtke Texo Molior, pokrenuli tužbu za naknadu štete ili započeli pregovore, no neslužbeno doznajemo kako izvođača radova na Lapadskoj obali, koji poriče svoju odgovornost, krive za oštećenja separatora i kabela. Nedavno su se i iz marine Frappa žalili kako im je tijekom izvođenje radova oštećen energetski kabel.

Nije tako jasno tko će snositi štetu počinjenu Ini jer Texo Molior izvodio je radove čiji je naručitelj bio Grad Dubrovnik, a ukoliko Ina, Texo Molior i Grad Dubrovnik ne postignu dogovor, jasno je samo da će priča imati sudski epilog.

Dok je pumpa na Orsanu zatvorena, umjesto za tankanje goriva u plovila, taj prostor koristi se za ukrcaj i iskrcaj gostiju s izletničkih brodova.

Ina je inače od Vlade za korištenje pomorskog dobra za pumpu na Orsanu dobila koncesiju na pet godina.

Osim što je bila idealna za opskrbu plovila gorivom, jer je jedina takva crpka na užem području Dubrovnika, ona u marini je uistinu mnogima daleko, pumpa na Orsanu godinama je bila značajna i za opskrbu automobila gorivom, dobro bi to došlo posebno otkad je na Lapadskoj obali dvosmjerna cesta. Ipak, ako se crpka za opskrbu plovila i osposobi, točenje goriva u aute na pumpi na Orsanu će ostati samo u našim sjećanjima. Naime, tijekom izgradnje Lapadske obale, na mjestima na kojima su nekad bili uređaji za točenje goriva danas je produžen i podignut pločnik.