Utorak, 31 Kolovoz 2021 12:23

Priprema za sljedeću sezonu: Dubrovnik će se nastaviti promovirati na ciljanim tržištima

Dubrovnik će se nastaviti promovirati na ciljanim turističkim tržištima, jer to se pokazalo dobrom strategijom, najavio je gradonačelnik Dubrovnika mato Franković.

Franković je jučer na sjednici Gradskog vijeća istaknuo kako je ova sezona bila odlično pripremljena te kako dokaze za to vidimo sada.

- Od početka godine imali smo jasnu strategiju prema određenim tržištima te je svako tržište dalo svoj maksimum. S ključnim avio kompanijama smo dogovorili povezivanja, Francuzi su sve iznenadili, ali mi smo to očekivali, sve je bilo planirano, za Britance smo sve znali, da će krenuti čim zdravstvena situacija to dopusti, što se i dogodilo... - rekao je Franković.

Istaknuo je i kako Rusa nikad nije bilo više iako, kao i prošlih godina, još uvijek postoji vizni režim.

- To je Grad riješio u suradnji s MVEP-om, tri tima su pošla u Rusiju te se viza može dobiti u jedan dan. - kazao je Franković

Komentirao je i posezonu.
-Imamo odlične najave za ruja od Aeroflota, neki dan smo imali vijest da je u ponudi preko 13.000 sjedala. – rekao je gradonačelnik Dubrovnika istaknuvši i kako se vode pregovori s Turkish Airlinesom za cjelogodišnju liniju.

Vlatko Car

 

fabrio250 2019

konavle 250

zupa 250

zupanija 250

oglasavanje 250x349 2019

dubrovackaplacabanner250px28042020