Četvrtak, 22 Srpanj 2021 13:30

Sastanak direktora HTZ -a s predsjednicima TZ -a iz cijele Županije

U Dubrovniku je danas održan koordinacijski sastanak Hrvatske turističke zajednice s turističkim zajednicama s područja Dubrovačko-neretvanske županije. Uz direktora HTZ-a Kristjana Staničića, koordinacijskom sastanku prisustvovao je direktor TZ Dubrovačko-neretvanske županije Vladimir Bakić te 11 predstavnika turističkih zajednica gradova i općina s područja županije.
 
Direktor Staničić je u uvodu predstavio rezultate turističkog prometa te je naglasio kako u zemlji trenutno boravi oko 860.000 turista, od čega je oko 735.000 inozemnih gostiju, dok u Dubrovačko-neretvanskoj županiji trenutno boravi oko 50.000 gostiju. Kako je rekao, pred nama je sama špica turističke sezone, očekuje se još veći broj gostiju, a daljnji će tijekovi ponajviše ovisiti o epidemiološkoj situaciji.
 
- Hrvatska je do sada na mnogim tržištima pozicionirana kao sigurna i kvalitetna turistička destinacija. Naime, od početka godine do danas bilježimo rast od oko 50 posto u dolascima u odnosu na isto razdoblje lani, a u dosadašnjem dijelu srpnja rast od 40 posto u odnosu na isto razdoblje srpnja 2020. godine. Najave za ostatak srpnja, kolovoza pa i rujna su jako dobre i to je razlog više da svi skupa budemo maksimalno odgovorni, poštujemo propisane epidemiološke mjere te da se čim prije i u što većem broju procijepimo i time pridonesemo stabilizaciji epidemiološke situacije. Imamo primjere drugih turističkih zemalja koje se već sada nalaze u crvenoj kategoriji i nikako ne želimo da se sličan scenarij dogodi i Hrvatskoj. - poručio je direktor Staničić.
 
Direktor TZ Dubrovačko-neretvanske županije Vladimir Bakić poručio je kako na području županije trenutno boravi oko 70 posto više gostiju nego je to bio slučaj u istom razdoblju prošle godine, a poručio je i kako je Zračna luka Dubrovnik trenutno povezana sa 67 aviolinija.

- Sezona je dobro pripremljena, no da bi u Hrvatskoj i našoj županiji ostvarili zadovoljavajuće rezultate moramo imati stabilnu i pozitivnu epidemiološku sliku. - naglasio je Bakić.
 
Tijekom koordinacije su predstavljene promotivne aktivnosti i kampanje HTZ-a od kojih su posebno istaknute kampanje „Safe Stay in Croatia“, „Trust me, I've been there“ i „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“, a koje su ostvarile odlične promotivne rezultate i koje su doprinijele trenutnoj percepciji Hrvatske kao kvalitetne, sigurne i dobro pripremljene destinacije. 
 
Na koordinaciji je također istaknuta važnost plasmana točnih i preciznih informacija na inozemnim tržištima s posebnim naglaskom na protokole prelaska granica, a razgovaralo se i o turističkoj pristojbi i članarinama, strateškim projektima, aviolinijama, nautici, udruživanju turističkih zajednica, projektu Hrvatski digitalni turizam i dr.
 
Koordinacijskom sastanku prisustvovala je i Katija Jerković, direktorica prodaje i marketinga Adriatic Luxury Hotels ujedno i članica Turističkog vijeća HTZ-a.

dpp

 

fabrio250 2019

konavle 250

zupa 250

zupanija 250

oglasavanje 250x349 2019

dubrovackaplacabanner250px28042020