laus banner 2021 2

Subota, 22 Svi 2021 14:01

Virtualna eno – gastronomska prezentacija za francuske medije; izravan prijenos iz Dubrovnika u Pariz

U organizaciji Predstavništva HTZ-a Pariz i Turističke zajednice grada Dubrovnika održana je u četrvtak virtualna, eno-gastronomska prezentacija, na kojoj je nazočilo tridesetak predstavnika francuskih medija, influencera i turističkih novinara specijaliziranih za putovanja i gastronomiju. Cilj ove interaktivne prezentacije bio je predstaviti turističku ponudu Dubrovnika kroz eno – gastronomsku ponudu.

Uživo javljanje iz Dubrovnika u Pariz prenosilo se iz Lazareta, a započelo je pozdravnim govorom direktorice predstavništva HTZ-a Pariz Danijele Mihalić Đurica te plesom Linđo u izvedbi Folklornog ansambla Linđo.

Voditeljica izravnog prijenosa iz Dubrovnika u Pariz bila je vodička Lidija Begić, koja je u konavoskoj nošnji, na tečnom francuskom jeziku, sudionike prezentacije upoznala s dubrovačkom baštinom, značenjem Folklornog ansambla Linđo, najstarijoj dubrovačkoj karanteni te bogatom poviješću Dubrovnika.

U okviru prezentacije, u kuhinji Udruge Deša, dubrovačka slastičarka Lucija Tomašić Šarić predstavila je u nekoliko faza, kroz razgovor s voditeljicom, pripremu Torte od rogača. Svi francuski novinari su unaprijed, od Turističke zajednice grada Dubrovnika i HTZ-a Pariz, na kućne adrese, uz paket sa namirnicama dobili i recept za pripremu Torte od rogača, koju su na virtualnoj radionici s Lucijom Tomašić Šarić mogli naučiti i pripremiti.

Velika stabla rogača rastu na obalama Sredozemlja još od antičkih vremena. U Hrvatskoj ih nalazimo u Dalmaciji, na obali i otocima, a pogotovo u Dubrovniku i široj okolici. U prošlosti dobro poznat i često korišten plod rogača zadnjih godina vraćen je iz zaborava jer svim svojim sastojcima postaje značajni segment prirodne i zdrave prehrane. Rogačevo brašno je ukusno, organsko i bez glutena te ga koristimo za kolače, kreme i tople napitke umjesto kakaa jer ima slatku čokoladnu aromu.

Predsjednica Udruge Deša Ana Cvjetković u razgovoru s voditeljicom prijenosa Lidijom Begić predstavila je arancine, način pripreme, kao i džem od ljute naranče, koji se koristi i u pripremi torte od rogača.


Direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika Ana Hrnić svim francuskim sudionicima predstavila je turističku ponudu Dubrovnika, najvažnije atrakcije u Gradu i okolici te najvažnija događanja tijekom godine. U razgovoru s voditeljicom, Ana Hrnić je istaknula da je Dubrovnik sigurna destinacija te se osvrnula na dubrovačku dugu tradiciju u borbi s epidemijama, kao i najstariju karantenu. U razgovoru su se dotaknule projekta Respect the City, nakon čega je direktorica TZ grada Dubrovnika odgovarala na novinarska pitanja.


Direktorica Predstavništva Daniela Mihalić Đurica u svojoj je prezentaciji upoznala nazočne novinare s bogatom turističkom ponudom cijele Hrvatske s posebnim naglaskom na potencijale u gastro – enološkoj ponudi te o novostima, sigurnosnim mjerama, projektu Safe stay Croatia, aktualnoj situaciji u Hrvatskoj te očekivanjima i predviđanjima za predstojeću sezonu.

Izravni prijenos se nastavio klapskom pjesmom uživo Klape Folklornog ansambla Linđo, te kratkom prezentacijom hrvatske enološke scene i odabranih hrvatskih vina francuske sommelierke Barbare Bačić, promotorice hrvatskih vina u Francuskoj, s naglaskom na vinorodnu regiju Dubrovačko-neretvanske županije.

Ovakva interaktivna, virtualna eno – gastronomska prezentacija izazvala je oduševljenje francuskih novinara. Od izuzetne je važnosti promovirati Dubrovnik na francuskom tržištu velikog potencijala. Tijekom 2019. godine, turisti iz Francuske u Dubrovniku ostvarili su 85 484 dolazaka te 271 386 noćenja, a bili su na četvrtom mjestu na top listi najbrojnijih turista. U 2020. godini francuski turisti su također bili na četvrtom mjestu top liste najbrojnijih, a ostvarili su 25 % ukupnog prometa iz 2019. godine u dolascima i noćenjima. Za nadolazeću sezonu prema Dubrovniku iz Francuske najavljeni su direktni letovi avioprijevoznika „Air France“, „Volotea“; „Easy Jet“, „Transavia“ i „Croatia Airlines“ .

dpp

 

fabrio250 2019

konavle 250

zupa 250

zupanija 250

oglasavanje 250x349 2019

dubrovackaplacabanner250px28042020