Ne smije se dogoditi da bilo koja cesta dovede stotine teških kamiona na Nuncijatu, Rijeku Dubrovačku ili na padine Srđa. To je konsenzus koji je u Dubrovniku postignut i svaka pristojna županijska i državna vlast mora ga ispoštovati. - navodi danas u priopćenju kandidat za gradonačelnika Dubrovnika Andro Vlahušić.
Vlahušić stoga „poziva sve političke stranke i nezavisne liste koje idu na izbore u Dubrovniku da prihvate koncept da nema tranzita kroz Dubrovnik te da se, osim iz gradskih prostornih planova, tranzitne ceste kroz Rijeku dubrovačku i padinama Srđa izbace iz županijskih planova.
„Pelješki most je ideja pokojnog Iva Šprlje. U vrijeme kada je on bio župan, bio sam njegov suradnik i ponosan sam što je tadašnja županijska uprava posijala sjeme iz kojeg danas raste projekt velike vrijednosti za cijelu Hrvatsku. Kada je 2011. parlamentarna kampanja J. Kosor i Z. Milanovića nametnula temu da Hrvatska treba Pelješki most financirati svojim novcem s više od 4 milijarde kuna, rekao sam da Hrvatska taj novac nema, a ako netko misli da ima – prodaje iluziju. 2013. godine, kada je postalo jasno da se on može graditi europskim sredstvima, rekao sam, a to je lako vidljivo i kroz medijske objave, da je most prioritet i podržao nastojanja vlade da dobije zeleno svjetlo nadležnih europskih tijela. Danas, on se, upravo kao posljedica i tog stava, a kojeg je zauzela i tadašnja Vlada, gradi u svojoj jeftinijoj varijanti te skupa s pristupnim cestama košta 3 milijarde kuna, od čega 85% financira Europska unija. Svakome je jasno da je tako bolje.” - piše još u priopćenju kandidata liste „Dubrovnik, naš Grad”.
„Ono što je bitno za budućnost je realizacija ceste Doli - Osojnik, koja će koštati manje nego pristupne ceste Pelješkog mosta i treba biti financirana na jednaki način.” - zaključuje Andro Vlahušić.
dm