Ispiši ovu stranicu
Srijeda, 06 Travanj 2022 13:41

FOTO / Hotel Supetar Cavtat otvara se kao luksuzni heritage boutique hotel

Hotel Supetar u Cavtatu tvrtke Jadranski luksuzni hoteli ovoga ljeta će otvoriti svoja vrata kao novoobnovljeni heritage boutique hotel. Investicija vrijedna gotovo 2 milijuna HRK po sobi uključuje temeljitu obnovu hotela koji je prije rekonstrukcije imao tri zvjezdice.

Radovi na obnovi Hotela Supetar u Cavtatu odvijaju se planiranom dinamikom, te će se nakon potpune i opsežne rekonstrukcije hotela tijekom ljetnih mjeseci otvoriti s potpuno novim izgledom kao Heritage hotel visoke kategorije. U sklopu investicije planirana je i suradnja s jednim od vodećih svjetskih brandova kako bi se Hotel Supetar našao na prestižnoj listi ekskluzivnih boutique hotela u kojem je postignut spoj povijesnog šarma, poštivanja bogate kulturne baštine i modernog luksuza dizajniranog za najzahtjevniju klijentelu koja cijeni privatnost i ekskluzivnost.

Smješten u originalnoj trokatnoj privatnoj vili iz 1920.-ih godina, na cavtatskoj rivi, s pogledom na otvoreno more i cavtatski zaljev, nakon potpune obnove, Hotel Supetar raspolagat će sa 16 elegantnih i individualno dizajniranih soba.

Izgrađen u tipičnom tradicionalnom stilu, s bujnim mediteranskim vrtovima i prozračnim, prostranim prostorima, interijere Hotela Supetar krasit će eklektična mješavina vintage namještaja i privlačnih arhitektonskih i art deco detalja.

Novi hotel imat će i bazen koji će se biti smješten u južnom dijelu hotela okružen bujnim mediteranskim vrtom te lounge bar.

Posebna pažnja posvetit će se gastronomiji, pa će hotel imati restoran s mediteranskim specijalitetima gdje će se autentična jela posluživati u romantičnom al fresco ambijentu s otvorenom terasom, a novootvoreni Wine club nudit će selekciju najboljih vina uz izbor odabranih specijaliteta.

Od dodatnog sadržaja, Hotel Supetar nudit će kompletnu 24-satnu concierge uslugu.

Ulaganjem u temeljitu obnovu hotela Supetar, Jadranski luksuzni nastavljaju s poslovnom politikom kontinuiranog investiranja u kvalitetu i u repozicioniranje svojih hotela, a samim tim i podizanjem vrijednosti destinacije.

zm