Grad Dubrovnik u idućih pola godine dobit će Strategiju upravljanja imovinom u svom vlasništvu. Održana je sjednica Partnerskog vijeća urbanog područja Dubrovnika. Na nogometnom terenu s umjetnom travom u Gopsinu polju provodi se redoviti servis. Gradonačelnik Mato Franković u Ljubljani je sudjelovalo na panelu Velo-City konferencije.
IZRAĐUJE SE STRATEGIJA UPRAVLJANJA IMOVINOM GRADA DUBROVNIKA
Grad Dubrovnik u idućih pola godine dobit će Strategiju upravljanja imovinom u svom u vlasništvu, koja će definirati stratešku ulogu imovine na temelju koje će se donositi godišnji planovi upravljanja i raspolaganja. Cilj je što bolje i sustavnije gospodariti gradskim nekretninama kojih je prema sadašnjem popisu 6258. Strategija predstavlja iskorak u upravljanju imovinom, sa svrhom generiranja prihoda, ali i razvoja grada korištenjem razvojnog potencijala svake nekretnine.
Nakon izrade, Strategija upravljanja imovinom dostavit će se Gradskom vijeću na raspravu i usvajanje, a između ostalog će sadržavati analizu stanja upravljanja i raspolaganja imovinom te viziju, strateške ciljeve i mjere.
Analiza stanja obuhvaća postojeće stanje, oblike imovine i vrste nekretnina, stanje dokumentacije, pitanje sudskih i drugih sporova između Grada Dubrovnika i trećih osoba, pitanje povrata oduzete imovine, rješavanja imovinskopravnih odnosa s Republikom Hrvatskom te posebno pitanje upravljanja i raspolaganja nepokretnim kulturnim dobrima uzevši u obzir Plan upravljanja svjetskim dobrom UNESCO-a “Starim gradom Dubrovnikom”.
Vizije, strateški ciljevi i mjere upravljanja imovinom predstavljaju željeno stanje i sliku idealnog upravljanja imovinom na način da se očuva vrijednost postojeće imovine njezinim stavljanjem u potpunu funkciju kako bi se postiglo da imovina pridonosi općem dobru na razini gospodarstva, infrastrukture i strateškog razvoja lokalne zajednice.
ODRŽANA 2. SJEDNICA PARTNERSKOG VIJEĆA URBANOG PODRUČJA DUBROVNIKA
U prostorijama Studentskog doma Sveučilišta u Dubrovniku, održana je druga sjednica Partnerskog vijeća Urbanog područja Dubrovnik, a koju čine predstavnici jedinica lokalne samouprave Urbanog područja Dubrovnik, javnih tijela, odgojno-obrazovnih ustanova, gospodarskih partnera i organizacija civilnog društva.
Predsjednica Partnerskog vijeća Zrinka Raguž predstavila je na sjednici nacrt provedbenih akata Strategije razvoja Urbanog područja Dubrovnik – Komunikacijske strategije i komunikacijskog akcijskog plana, a koji su prethodno poslani članovima Partnerskog vijeća na uvid i dostavu komentara. Konačni nacrt Komunikacijske strategije i komunikacijskog akcijskog plana jednoglasno je usvojen. Također, predstavljene su i dosad realizirane aktivnosti u sklopu izrade Strategije, kao i planirane aktivnosti za naredni period.
Naime, preduvjet korištenja ITU mehanizma u financijskoj perspektivi 2021.-2027. je izrada Strategije razvoja urbanog područja i provedbenih akata SRUP-a koji nisu sastavni dijelovi iste, ali se izrađuju istovremeno. Provedbene akte donosi predstavničko tijelo središta urbanog područja uz prethodno ishodovana pozitivna mišljenja Koordinacijskog i Partnerskog vijeća te predstavničkih tijela općina koje čine Urbano područje Dubrovnik.
Podsjetimo, ITU mehanizam omogućuje integriranje sredstava iz različitih europskih fondova i operativnih programa te ulaganja tih sredstava u aktivnosti kojima će se ojačati uloga gradova kao pokretača gospodarskog razvoja.
GRADONAČELNIK NA PANELU VELO – CITY KONFERENCIJE U LJUBLJANI
Dubrovački gradonačelnik Mato Franković sudjelovao je kao panelist na svjetskom biciklističkom samitu Velo-city, koji je održan u Ljubljani. Na panelu ''Politička hrabrost za prijelomne odluke'' uz gradonačelnika Frankovića sudjelovali su i gradonačelnik Ljubljane Zoran Janković, gradonačelnica Sarajeva Benjamina Karić te gradonačelnici Banja Luke Draško Stanivuković i Novog Sada Miloš Vučević.
U ovoj je prigodi dubrovački gradonačelnik govorio o potencijalima biciklizma na dubrovačkom području, ističući pri tom kako je u tijeku izgradnja nove biciklističke staze u Dubrovniku, u sklopu projekta rekonstrukcije Lapadske obale te buduće planove izgradnje novih staza u okviru integriranih projekta Gruža i uređenja obale u Rijeci dubrovačkoj.
Istaknuo je i ponudu koju u tom smislu ima dubrovačko okruženje, poput Konavala gdje je upravo otvoreno ciklo-središte, ali i otoka Mljeta.
Govorio je i o EU projektu CITY CHARGER CARGO BIKE, u kojem je Grad sudjelovao kao partner, u sklopu kojeg su nabavljeni teretni bicikli, kao uspješan model rješavanja problema istovara tereta, posebno u pješačkim zonama.
Dubrovnik je istaknut i kao predvodnik u implementaciji Smart City rješenja u Hrvatskoj, kontinuiranim razvojem aplikacija i projekata usmjerenih prema učinkovitom i ekološki odgovornom upravljanju prometnim sustavom, s prvenstvenim ciljem smanjena gužvi, ali i zaštite okoliša te očuvanja vrijedne spomeničke baštine.
Gradonačelnik Franković naveo je primjere 100 % električnog sustava car sharinga, smart parkinga, donesene odluke o najviše dva cruisera istovremeno i obvezi rezerviranja mjesta za autobuse za iskrcaj na Pilama, što je utjecalo i na bolji protok prometa, kao i nove mjere poput zakonskih izmjena koje će Gradu omogućiti uvođenje organizacije i kontrole prometa u zoni oko povijesne jezgre te planirani Park'n'Ride sustav na Pobrežju, ali i projekt Vrata Elafita koji ima za cilj povezivati Dubrovnik s otocima Lopud i Šipan putem pristaništa za male elektro brodove/trajekte.
Velo-city je mjesto gdje se susreću zagovornici, gradovi, donositelji odluka, akademici, istraživači i čelnici industrije kako bi oblikovali budućnost biciklizma. Kao godišnji vodeći događaj Europske biciklističke federacije, Velo-city igra veliku ulogu u promicanju biciklizma kao održivog i zdravog prijevoznog sredstva za sve. Ovogodišnja konferencija u Ljubljani okupila je oko tisuću sudionika iz 60 zemalja.
REDOVNI SERVIS NA NOGOMETNOM TERENU S UMJETNOM TRAVOM U GOSPINU POLJU
Na nogometnom terenu s umjetnom travom u Gospinom polju provode se radovi velikog servisa kako bi igralište bilo u potpunosti spremno za novu sezonu koja počinje na jesen.
Servis se provodi u garantnom roku i sukladno ugovoru o izvođenju te ne predstavlja novi trošak za Javnu ustanovu Športski objekti niti za Grad Dubrovnik.
Očekivano je da će radovi trajati tri tjedna nakon čega se garancija na izvedene radove, također sukladno ugovoru, produljuje za dodatne dvije godine.
Termin za izvođenje navedenih radova odabran je jer je tijekom ljeta manje aktivnosti, dok će se treninzi prema postojećem rasporedu do kraja lipnja odvijati na stadionu Lapad kada nastupa ljetna pauza.
Podsjetimo, izgradnja novog nogometnog terena s umjetnom travom i pratećim prostorima u Gospinom polju (I. i II. faza) dio je investicijskih ulaganja u sportsku infrastrukturu koje je pokrenula ova gradska uprava. Planirana III. faza radova uključuje izgradnju novog terena do postojećeg igrališta te uređenje tribina i njihovo natkrivanje.
Nogometni teren otvoren je siječnju 2020. godine od kada je na svakodnevnom raspolaganju sportskim klubovima za trenažni proces te održavanje utakmica.
Sadržaj Grada Dubrovnika