Četvrtak, 27 Lipanj 2024 17:43

GRADONAČELNIK FRANKOVIĆ POVUKAO S DNEVNOG REDA TOČKU O IZGRADNJI CESTE KOJA JE TREBALA POVEZATI BUDUĆI KOMPLEKS GRAVOSA GARDENSA

Piše:
Gradonačelnik Mato Franković i parcele na kojima investitori namjeravaju graditi novi stambeno - poslovni kompleks Gradonačelnik Mato Franković i parcele na kojima investitori namjeravaju graditi novi stambeno - poslovni kompleks Ilustracija Dubrovnikpress

Tvrtka Gravosa Gardens još će pričekati s izgradnjom ceste kojom su kanili povezati stotinjak planiranih stanova čija bi gradnja trebala započeti na zemljištu iznad FINA-e i Porezne uprave. Naime, nakon što su iskazali namjeru, Gradsko vijeće trebalo je investitorskom trojcu dati suglasnost oko izgradnje ceste do parcela na kojima planiraju izgradnju stambeno – poslovnog kompleksa s oko stotinjak stanova o čemu je jedini prethodno pisao Dubrovnikpress. No, gradonačelnik Mato Franković točku je povukao s dnevnog reda sjednice Gradskog vijeća.

- Predlažem amandman kojim povlačim točku s dnevnoga reda dok se ne pripemi potpuna prezentacija vezano za cestu i sve oko projekta. - kazao je Franković.

Mario Čolak, Antoan Kralj i Ognjen Milas, investitori okupljeni u tvrku Gravosa Gardens, koji na negdašnji parcelama od Dubrovkinje, koje se otkupili od tvrtke Leno, namjeravaju graditi stambeno – poslovni kompleks s oko stotinjak stanova.

Ne bi li kompleks, koji namjeravaju graditi, povezali s cestom, prema Gradu Dubrovniku investitori su iskazali namjeru izgradnje ceste koja bi trebala izlaziti na Hebrangovu ulicu.

Iako se već duže vrijeme planira izgradnja ceste koja bi spojila Vukovarsku i Hebrangovu, investitori su u svom projektu definirali samo izgradnju prve faze ceste, spoj budućih stanova s Hebrangovom ulicom.

Inače izgradnju ceste koja bi spojila Hebrangovui i Vukovarsku ulicu o njihovu trošku Grad je kao uvjet postavljao pred brojne investitore zainteresirane za gradnju na zelenom predjelu kod Karingtonke, koji je zapravo građevinsko područje. Cesta je razlog zbog kojeg su investitori odustajali od projekata jer im je njezina gradnja uvelike premašivala troškove investicije.

Spojna cesta od Hebrangove do Vukovarske koja bi se preko Porezne uprave spuštala na Finu, gdje je zamišljen njezin spoj na Vukovarsku, duga je 388 metara. Investititor je naveo kako će izvesti prometnicu u dužini od 257 metara koja bi funkcionirala kao slijepa dvosmjerna s privremenim okretištem. Dio ceste prema Vukovarskoj nije bio definiran u dokumentaciji upućenoj na Gradsko vijeće u kojoj se navodi „dodavanje trake za lijeve skretače u Hebrangovoj”.